Voor 20.00 uur besteld, morgen in huis!
Gratis verzending vanaf €50
Meer dan 10.000 tevreden klanten
Onderdeel niet gevonden? Inbouwservice
0
0
Voor 20.00 uur besteld, morgen in huis!
Gratis verzending vanaf €50
Meer dan 10.000 tevreden klanten

Bestellen, wijzigen en annuleren

De levertijd op de website is gebaseerd op informatie van de leverancier. Om die reden is eerder leveren helaas niet mogelijk.

Als uw bedrijf buiten Nederland gevestigd is, maar wel binnen de Europese Unie (EU), dan kunnen wij u en uw bedrijf de mogelijkheid bieden, producten te bestellen zonder BTW te betalen. Dit houdt in dat uw bedrijf gebruik maakt van het intracommunautaire aanbod. Meer informatie hierover vindt u hier.

U kunt bij ons een vrijblijvende offerte aanvragen via deze pagina. Komt er niet uit? Vult u dan het contactformulier in met als onderwerp 'offerte'. Onze sales-afdeling helpt u dan graag verder!

Bij een bestelling vanaf 5 (Navigatiesystemen) of 10 (accessoires) doen wij u graag een persoonlijk aanbod. Neemt u hiervoor contact op via het contactformulier en kies vervolgens voor 'offerte'.
Onze sales-afdeling gaat dan direct voor u aan de slag!

Komt u er niet uit met het installeren, dan is het uiteraard mogelijk dat wij je kunnen adviseren! Vult u het contactformulier zo volledig mogelijk in, met als onderwerp 'Installatiehulp'. Onze product-specialisten zullen uw vragen graag beantwoorden!

Deze melding verschijnt als uw bestelling een levertijd heeft. Dat houdt in, dat de producten nog niet (geheel) op voorraad zijn. In uw orderbevestiging kunt u zien, wat de levertijd van uw bestelling is.

Allereerst willen wij u vragen, de dozen van uw bestelling te openen en alles te controleren. Ontbreekt er iets? Bekijkt u dan uw mail met de verzendbevestiging. Wellicht was niet alles op voorraad en staat er nog een nazending voor u open? Het kan ook zijn, dat er meerdere pakketten zijn verstuurd, waarvan een deel nog onderweg is. Is dit echter ook dit niet het geval, neemt u dan even contact met ons op.

De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk vermeld. Houdt u er rekening mee, dat dit een verwachting is. Wij baseren de levertijd op informatie van de leverancier en doen ons uiterste best om zo snel mogelijk aan u te leveren.

Wellicht is uw orderbevestiging in de map spambox of ongewenste mail beland? Mocht u niets kunnen vinden, neemt u dan contact met ons op.

Als u een e-mail heeft ontvangen, dat de bestelling naar u onderweg is, dan kunnen we het pakket niet meer tegenhouden. Zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kan deze nog gewijzigd of geannuleerd worden. Neemt u hiervoor contact met ons op via de chat. Is uw pakket al verzonden, dan adviseren wij u, de bestelling toch aan te nemen en via de website uw retour aan te vragen.

In sommige gevallen duurt het wat langer voordat onze betaalprovider de transactie doorgeeft aan de website.
Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we u aan, even te wachten tot het uur voorbij is. Neemt u anders even contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.
Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kunt dan uw bestelling opnieuw plaatsen.

In sommige gevallen duurt het wat langer voordat onze betaalprovider de transactie doorgeeft aan de website.
Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we u aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Neemt u anders even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kunt dan uw bestelling opnieuw plaatsen.
Check ook even uw spambox of ongewenste e-mail, soms komt uw orderbevestiging daar binnen.

Verzending en Levering

Al onze bestellingen verzenden wij via pakketpost met een track & trace-link, zodat wij een zo goed mogelijke service kunnen bieden!

De verzendkosten bedragen € 5,95 voor bestellingen tot € 50. Bestellingen met een totaalwaarde hoger dan €50, worden gratis door ons verzonden.

Indien u op werkdagen voor 20.00 uur een voorraadartikel bestelt en afrekent, dan ontvangt u uw bestelling de volgende dag al in huis, via onze pakketdienst PostNL. Via de track & trace-link, kunt u uw bestelling volgen.
Wij leveren maar liefst zes dagen per week, van maandag tot en met zaterdag. Wanneer u in het weekend bestelt, is uw bestelling dinsdag in huis. In een enkel geval is het mogelijk, dat de bezorging vertraagd kan raken, door omstandigheden aan de kant van de vervoerder.
Wilt u uw bestelling sneller in huis? Bekijkt u dan onze CaraudioToday en CaraudioNext mogelijkheden.

Met de CaraudioToday verzendoptie is het mogelijk, nog dezelfde dag uw bestelling te ontvangen. U kiest dan voor CaraudioToday, tijdens het afrekenen. CaraudioToday is uitsluitend mogelijk, in combinatie met voorraadartikelen.

Plaats doordeweeks vóór 12:00 uur uw bestelling en kies voor de verzendmethode CaraudioToday. Uw bestelling wordt dan dezelfde dag tussen 17:00 en 22:00 uur geleverd door bezorgdienst Red Je Pakketje. Voor een meerprijs van €5 profiteert u al van deze snelle service.

Als de bestelling is verzonden ontvang u een track & trace link om uw bestelling te volgen. Hierin staat ook een aflevertijdvak van een half uur, zodat u precies weet, hoe laat uw bestelling bezorgd wordt. Heeft u specifieke vragen over uw levering? Dan verwijzen wij u graag door naar de contactpagina van Red Je Pakketje.

Met de CaraudioToday verzendoptie is het mogelijk, uw bestelling dezelfde dag nog te ontvangen.
Plaats doordeweeks vóór 12:00 uur uw bestelling en kies voor de verzendmethode CaraudioToday. Uw bestelling wordt dan dezelfde dag tussen 17:00 en 22:00 uur geleverd door bezorgdienst Red Je Pakketje. Voor een meerprijs van €5 profiteert u al van deze snelle service.

Als de bestelling is verzonden ontvangt u een track & trace-link om uw bestelling te volgen. Hierin staat ook een aflevertijdvak van een half uur, zodat u precies weet, hoe laat uw bestelling bezorgd wordt. Heeft u specifieke vragen over uw levering? Dan verwijzen wij u graag door naar de contactpagina van Red Je Pakketje.

Let op! Deze service is enkel beschikbaar bij voorraadartikelen en op doordeweekse dagen (van maandag tot en met vrijdag). CaraudioToday is helaas niet beschikbaar voor de Nederlandse waddeneilanden.

Met de CaraudioNext optie kunt u bestellingen, die u tussen 20.01 & 23.59 uur bestelt, de volgende dag in huis hebben. Uw bestelling wordt dan de volgende dag tussen 17:00 en 22:00 uur geleverd door bezorgdienst Red Je Pakketje. Voor een meerprijs van €5 profiteert u al van deze snelle service.

Ja, u kunt een tijdvak kiezen, zodat u zelf een bezorgmoment kunt bepalen dat u uitkomt.
Helaas is deze optie nog niet beschikbaar voor Belgische klanten.

Dat kan! Op maandag tot en met vrijdag kan uw bestelling ook ’s avonds worden bezorgd, mits deze bezorgd wordt door PostNL. In het bestelproces kunt u bij de bezorgopties aangeven dat u uw bestelling graag in de avond wilt ontvangen. Uw pakket wordt dan bezorgd tussen 18:00 en 22:00.
Helaas is deze optie nog niet beschikbaar voor Belgische klanten.

Het is mogelijk, uw pakket af te halen bij één van de dichtstbijzijnde PostNL-ophaalpunten, mits u dit aangeeft in het bestelproces. Nadat u uw bestelling online heeft afgerekend, kunt u het product de eerstvolgende werkdag vanaf 15.00 uur ophalen. Uw bestelling ligt voor u klaar tot 14 dagen na de aangegeven ophaaldatum.
Helaas is deze optie nog niet beschikbaar voor Belgische klanten.

Als u niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan gaat het pakket direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. U heeft dan één week de tijd om het pakket op te halen. Daarna wordt het pakket naar ons teruggestuurd. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt.

Als u van ons een track & trace-link hebt ontvangen, dan is uw bestelling overgedragen aan de bezorgdienst. Via deze track & trace-link kunt u volgen, wanneer uw pakket wordt bezorgd. Ziet u de melding 'Wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces' dan is de vervoerder nog bezig met de verwerking van uw pakket. We vragen u in dat geval om uw geduld.

De belofte 'voor 20.00u besteld = morgen geleverd' geldt uitsluitend voor producten, die uit voorraad leverbaar zijn. De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk en in uw orderbevestiging vermeld. Als er in uw orderbevestiging geen levertijd vermeld staat, raden wij u aan de track & trace-link te volgen.

Wij raden u aan, eerst na vraag te doen bij (in)directe buren. Hebben zij niets aangenomen, dan vragen we u even om uw geduld. Het komt soms namelijk voor dat een pakket, per abuis, als 'bezorgd' wordt weergegeven. Als het probleem na twee dagen niet is opgelost; wend u dan tot ons, zodat we het samen met de bezorgdienst kunnen oplossen.

Dit kan verschillende redenen hebben.
- U heeft producten besteld, waar een levertijd op zit. De levertijd van uw bestelling kunt u vinden in uw orderbevestiging.

- Wij verzenden pas, als de gehele bestelling op voorraad is. Wellicht heeft u, naast voorradige producten, ook producten met levertijd besteld? Neemt u dan contact met ons op, indien u de voorradige artikelen alvast wenst te ontvangen.

- De bezorging heeft vertraging opgelopen. Wij vragen u de track & trace-link goed in de gaten te houden en contact op te nemen, indien het probleem na twee dagen niet is opgelost.

Wij werken voor de bezorging samen met externe bedrijven. Om die reden is het helaas niet mogelijk, een boodschap achter te laten of door te geven.

Dat is geheel afhankelijk van de voorraadstatus van de door u bestelde producten. Zijn de producten voorradig en door u besteld en betaald, van maandag tot en met vrijdag vóór 20.00 uur, dan wordt uw pakket meestal de volgende werkdag (of zaterdag) door PostNL aangeboden. Orders die in het weekend worden geplaatst, zullen in principe op maandag worden verzonden. Dit betreft bestellingen, die tussen vrijdag ná 20.00 uur tot en met de zondag worden besteld. Betreft het producten die niet op voorraad zijn, dan staat de levertijd op de website en in uw orderbevestiging vermeld.

1 januari - Nieuwjaarsdag
22 april - Tweede paasdag   
27 april - Koningsdag
30 mei - Hemelvaartsdag     
10 juni - Tweede Pinksterdag
25 december - Eerste Kerstdag
26 december - Tweede Kerstdag

Ruilen en retourneren

Dit gaat helaas niet. Een product dient in originele staat en inclusief alle toebehoren te worden geretourneerd.

We raden u aan, eerst de handleiding (online) te bekijken. Misschien kunt u het probleem zelf oplossen. Lukt het u niet het product werkend te krijgen? Neemt u dan contact op met [email protected], wij nemen binnen één werkdag contact met u op. Vaak kunnen wij u op afstand een oplossing bieden.

Bent u er zeker van, dat het artikel defect is, meld uw artikel in dat geval aan als retour.

Ook wij maken af en toe een foutje, onze excuses daarvoor! Meld uw retour aan via het retourformulier en volg de verdere stappen. Wij streven ernaar, het juiste product dezelfde dag nog naar u te verzenden, mits deze op voorraad is natuurlijk.

Ruilen is bij ons helaas niet mogelijk. U kunt uw retour aanvragen via het online retourformulier en het product daarna aan ons retourneren. U kunt vervolgens zelf het juiste product bestellen.

U kunt u bij ons binnen een termijn tot 14 dagen beroepen op uw herroepingsrecht. Dit geldt voor zowel consumenten als bedrijven. Let op: de producten dienen ongebruikt te zijn.

De eventuele verzendkosten, die u betaald heeft bij het plaatsen van uw bestelling, worden door ons vergoed. De verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling komen echter voor uw rekening.

De verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling komen voor uw rekening.

Helaas is het niet mogelijk je artikel fysiek af te geven. We verzoeken je gebruik te maken van een verzendservice met track & trace zodat je altijd kunt nagaan waar je pakket is.

Je kunt je retour aanmelden via www.retourneren.nl/caraudiogigant

Wij maken gebruik van diverse opslag- en retourlocaties. Nadat u een retourmelding hebt gedaan, ontvangt u alle benodigde informatie voor het retourneren van uw artikel(en).

Mochten uw aankopen bij ontvangst onverhoopt niet naar wens zijn, dan heeft u bij caraudiogigant.nl de mogelijkheid, de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst, om te ruilen.

Voor het ruilen en retourneren van uw aankopen zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

- De artikelen dienen voor zover mogelijk, in de originele verpakking te worden geretourneerd.
- De retourzending dient op voorhand bij ons te worden aangemeld.
- De producten worden binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling geretourneerd.
- De producten vertonen geen gebruikerssporen.
Let op: de retour verzendkosten zijn voor uw eigen rekening

Indien u een artikel aan ons retourneert, zorgt u er dan voor dat het artikel goed is ingepakt. Gebruik de productverpakking niet als verzendverpakking. Plak geen stickers of plakband op deze verpakking. Gebruik altijd een doos om uw artikel in te retourneren.

Ons doel is om klanten blij te maken, wij helpen u graag uw klacht op te lossen. U kunt bij een klacht het beste even contact opnemen met onze klantenservice, via e-mail: [email protected].

Bij klachten over producten zullen we u vragen om een foto of video te sturen van het artikel, zodat we dit kunnen beoordelen. Neemt u ook daarvoor eerst even contact op met onze klantenservice.

Wil je iets retourneren? Volg dan de volgende stappen:
1. Je kunt je retour aanmelden via www.retourneren.nl/caraudiogigant
2. Vul het e-mailadres in dat je gebruikt hebt om je bestelling te plaatsen en het ordernummer van je bestelling
3. Klik op ‘Verder’ en selecteer de artikelen uit je bestelling die je retour wilt sturen en klik op ‘Deze bestelling retourneren’
4. Vul de reden van de retour in
5. Kies een servicepunt waar je de retourzending gaat afleveren
6. Download de retourformulieren (adreslabel retourzending en de retour pakbon)
7. Verstuur het pakket binnen 14 dagen na aanmelding van de retour naar ons. Vergeet niet de retour pakbon bij je pakket te voegen. Deze is nodig voor een correcte afhandeling van je retourzending.
8. Wanneer de retourzending door ons is ontvangen verwerken wij deze binnen 10 werkdagen, en storten het binnen 1-3 werkdagen na verwerking op je rekening. Je krijgt een email van ons waarin het terug te storten bedrag vermeld staat.

Na verwerking en goedkeuring van de retouren krijg je het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (tenzij je gratis verzending hebt gehad door de hoogte van het orderbedrag) terug (alleen als je alle bestelde artikelen retourneert). 

Betalingen en Facturen

Ja, bij ons heb je mogelijkheid om gebruik te maken van de achteraf betalen methode van Klarna. Je kunt deze optie aanvinken tijdens het afrekenen.

Ons rekeningnummer is NL53 INGB 0006 7503 63. Vermeld bij het betalen altijd uw naam en het ordernummer.

Jazeker. Zodra u begint met afrekenen komt u terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in uw browser.

Jazeker. Tijdens het afronden van uw bestelling, kunt u kiezen voor de Afterpay betaalmethode. 

Zodra de bestelling geleverd is, ontvangt u een betaaloverzicht in uw app of per e-mail van Afterpay. Deze kunt u direct betalen via de app, of via de betaalknop in de e-mail van Afterpay, binnen 14 dagen voldoen.

Op de website kunt u naast iDEAL betalen met AfterPay, PayPal en met uw Creditcard (MasterCard en VISA). Specifieke uitleg per betaalmethode vindt u op de pagina betaalmethoden. Uw creditcard wordt bijvoorbeeld na aankoop meteen belast, terwijl u met AfterPay achteraf kunt betalen.

Nadat uw bestelling is verzonden wordt de factuur in uw account geplaatst.

Nadat uw bestelling is verzonden kunt u de factuur in uw account vinden.

Indien u vragen heeft over de factuur, neemt dan contact op met onze klantenservice, via het e-mailadres [email protected].

Alle creditcard betalingen gaan bij ons door een betalingscontrole. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met u delen. 


Wilt u de bestelling toch ontvangen? Plaats de bestelling dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

We controleren creditcardbetalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk, dat onze klanten tegen fraudeurs worden beschermd.

Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van uw rekening, maar heeft u maar één order geplaatst? Neemt u dan contact met ons op, zodat wij de dubbele betalingen kunnen terugstorten.

Ingeval van iDeal betaling wordt het bedrag direct geïncasseerd.


Ingeval van betaling met Visa creditcard of Mastercard creditcard wordt de betaling uitgevoerd zodra de creditcardbetaling is geautoriseerd. Dit is vrijwel direct nadat u uw gegevens heeft doorgegeven.
Wanneer u Afterpay als betaalmethode heeft gekozen, betaalt u achteraf, nadat u de bestelling veilig ontvangen heeft. Dan weet u zeker of het product bevalt en betaalt u uitsluitend voor wat wilt houden. Zodra de bestelling geleverd is, ontvangt u een betaaloverzicht in uw app of per e-mail van Afterpay. Deze kunt u direct betalen via de app, of via de betaalknop in de e-mail van Afterpay, binnen 14 dagen voldoen.

Garantie

Zodra we uw product hebben ontvangen ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging. De reparatie kan tot vijf weken duren. Uiteraard doen we ons best, uw product zo snel mogelijk weer aan u te retourneren.

De factuur is uw garantiebewijs, deze heeft u via e-mail van ons ontvangen. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum. Kunt u de factuur niet vinden? Neemt u dan contact met ons op, wij helpen u graag.

De garantie varieert per product van 1 tot 2 jaar. Die krijgt u van ons. U hoeft zich dus niet extra te registeren bij de fabrikant. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum. De factuur is tevens uw garantiebewijs.

Via ons garantieformulier dient u uw aanvraag in. We nemen hierna binnen 1 werkdag contact met u op omtrent de afhandeling van uw garantieaanvraag.

Jazeker! Is uw artikel kapot en wilt u dat wij het voor u repareren? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij bekijken het artikel voor u en informeren u over de bijkomende kosten. Na uw akkoord bestellen we de onderdelen en verwachten we uw artikel binnen 2 weken gereed te hebben. Zodra uw artikel gerepareerd is, ontvangt u van ons bericht en sturen we het artikel naar u toe.

Overig

Momenteel zijn alle vacatures ingevuld. Wilt u graag op de hoogte worden gehouden als er een vacature vrij komt? Stuur u dan een e-mail naar [email protected], dan houden wij u op de hoogte zodra er een vacature beschikbaar is.

Caraudiogigant.nl
Postbus 194, 2800AD, Gouda, Nederland
Handelsnaam: Caraudiogigant.nl
BTW-nummer: NL855620201B01
KvK-nummer: 64333434

U kunt ons bellen op 085 064 5792 voor algemene vragen. Voor vragen over producten zijn we bereikbaar op 085 000 0000. Via Whatsapp zijn we bereikbaar via 085 064 5792. Op onze website kunt u tevens het contactformulier invullen of rechtsonder een live chat starten.

In de winkelwagen kunt u uw kortingscode invullen. U kunt dan kan kiezen voor ‘Bekijk winkelwagen’ of bovenaan klikken op ‘Winkelwagen’. Klik op Kortingscode toepassen en activeer uw code.
Werkt uw code niet? Neem dan contact op met onze klantenservice voordat u de bestelling afrondt. Nadat de bestelling geplaatst is, is het niet meer mogelijk de korting te verwerken.

Wat vervelend dat u niet tevreden bent. We verwijzen u graag door naar het klachtenformulier en streven ernaar binnen één werkdag contact met u op te nemen om samen tot een oplossing te komen.

Via deze pagina ziet u alle lopende acties. Staat de actie waar u naar zoekt er niet bij, dan doen wij hier helaas niet aan mee.

Kies rechtsboven op de website voor 'Inloggen' en klik op 'Wachtwoord vergeten?' Indien u een account heeft sturen wij u een e-mail met verdere informatie.

De algemene voorwaarden van Caraudiogigant vindt u hier.

Het cookiebeleid van Caraudiogigant vindt u hier.

Wij werken met unieke, persoonlijke kortingscodes, dit betekent dat het niet mogelijk is om gebruik te maken van een standaard kortingscode van kortingscode websites. Als uw code niet werkt is deze dus ongeldig of verlopen.

De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag geopend van 8.30 tot 21.00 uur. Op zaterdag van 8.30-17.00 en zondag van 10.00-18.30 uur. We staan u graag te woord!

Helaas is dit (nog) niet mogelijk. Nadat de bestelling is verzonden kunt u deze volgen met de track & trace code van de bezorgdienst.

Alloygators

AlloyGators zijn compatibel met wielen van 12 tot 19 inch. Wil je weten of de Alloygators passen, dan kun je dit eenvoudig controleren met de bijgeleverde meetstrip.

We adviseren AlloyGators niet te gebruiken op diamantgeslepen of machinaal gepolijste velgen vanwege het risico op vochtcorrosie. Het product is ook niet bedoeld voor auto's die (met lading) meer dan 2500 kg wegen. 

Je hebt twee opties voor het monteren van de Alloygator velgbescherming:

Doe-het-zelf: Iedere Alloygator set bevat een gedetailleerde installatiehandleiding. Voor extra duidelijkheid is er ook een instructievideo beschikbaar, die je hier kunt vinden. Succes met de installatie!

Laten monteren door Cartop: Vertrouw de installatie toe aan de specialisten van Cartop. Maak eenvoudig een afspraak via telefoonnummer 085 760 0058.

Ja, de Alloygator is eenvoudig zelf te installeren. Het wordt geleverd met alle benodigde bevestigingsmaterialen en een duidelijke handleiding. Je hebt geen technische kennis of speciaal gereedschap nodig.

De Alloygator is verkrijgbaar in 2 formaten. De INTER is geschikt voor velgen t/m 19 INCH. De EXCLUSIVE versie is geschikt voor velgen t/m 24 INCH.

De Alloygator is een flexibele strip van duurzaam kunststof die rond de velgrand van je wiel wordt geplaatst. Het beschermt je velgen tegen krassen en beschadigingen die veroorzaakt kunnen worden door stoepranden, putdeksels en andere obstakels.

Je kunt een speciaal Alloygator schrapertje aanschaffen. Hiermee kun je kleine schades aan de Alloygator herstellen. Dit doe je door het beschadigde deel van de Alloygator te schrapen.

Nee, de balans van het wiel wordt niet beïnvloed door de Alloygator velgbescherming.

Het merk van de Alloygator is ook Alloygator. Ze zijn gespecialiseerd in het ontwerpen en produceren van kwalitatieve velgrandbeschermers.

Ja, de Alloygator kan op elk gewenst moment worden verwijderd. Het laat geen sporen achter op je velgen en kan eventueel opnieuw worden geïnstalleerd op een ander voertuig.

Over het algemeen hoeven ze niet te worden verwijderd. Wil je ze toch eraf halen, dan kun je ze altijd opnieuw monteren. Bij het vervangen van een band, moet de Alloygator uiteraard wel worden verwijderd en opnieuw gemonteerd worden.

Krik de auto omhoog en laat de lucht uit de band. Het verbindingsclipje van de Alloygator is eenvoudig los te maken. Na het verwijderen kunnen de Alloygators opnieuw worden gebruikt.

De Alloygator is gemaakt van nylon: een flexibel, maar sterk materiaal om je velgen te beschermen tegen stoepranden.

Het is mogelijk dat in incidentele gevallen na montage enige drukverlies opgemerkt wordt, vooral bij oudere banden. Controleer de bandenspanning na montage en ook in de dagen daaropvolgend regelmatig.

Voor alle andere vragen

Telefoon

Ma. t/m Vr. tot 22:00

085 064 57 92

E-mail

Email ons

[email protected]
8,6Review LogoWij scoren een 8,6 op Trustpilot

Caraudiogigant.nl

Postbus 194
(geen retouradres)
2800AD Gouda
Nederland

NL862058399B01
81367317

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »