Bestellen, wijzigen en annuleren
Ik heb het product sneller nodig dan de aangegeven levertijd, is dit mogelijk?
De levertijd op de website is gebaseerd op informatie van de leverancier. Om die reden is eerder leveren helaas niet mogelijk.
Kan ik bestellen zonder BTW te hoeven betalen?
Als uw bedrijf buiten Nederland gevestigd is, maar wel binnen de Europese Unie (EU), dan kunnen wij u en uw bedrijf de mogelijkheid bieden, producten te bestellen zonder BTW te betalen. Dit houdt in dat uw bedrijf gebruik maakt van het intracommunautaire aanbod. Meer informatie hierover vindt u hier.
Zijn er kortingsmogelijkheden?
U kunt bij ons een vrijblijvende offerte aanvragen via deze pagina. Komt er niet uit? Vult u dan het contactformulier in met als onderwerp 'offerte'. Onze sales-afdeling helpt u dan graag verder!
Kan ik korting krijgen als ik een aantal exemplaren van hetzelfde product wil bestellen?
Bij een bestelling vanaf 5 (Navigatiesystemen) of 10 (accessoires) doen wij u graag een persoonlijk aanbod. Neemt u hiervoor contact op via het contactformulier en kies vervolgens voor 'offerte'. Onze sales-afdeling gaat dan direct voor u aan de slag!
Kunnen jullie adviseren over het installeren van een autoradio?
Komt u er niet uit met het installeren, dan is het uiteraard mogelijk dat wij je kunnen adviseren! Vult u het contactformulier zo volledig mogelijk in, met als onderwerp 'Installatiehulp'. Onze product-specialisten zullen uw vragen graag beantwoorden!
In mijn account staat dat mijn bestelling wordt verwerkt. Wat betekent dit?
Deze melding verschijnt als uw bestelling een levertijd heeft. Dat houdt in, dat de producten nog niet (geheel) op voorraad zijn. In uw orderbevestiging kunt u zien, wat de levertijd van uw bestelling is.
Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?
Allereerst willen wij u vragen, de dozen van uw bestelling te openen en alles te controleren. Ontbreekt er iets? Bekijkt u dan uw mail met de verzendbevestiging. Wellicht was niet alles op voorraad en staat er nog een nazending voor u open? Het kan ook zijn, dat er meerdere pakketten zijn verstuurd, waarvan een deel nog onderweg is. Is dit echter ook dit niet het geval, neemt u dan even contact met ons op.
Wat is de levertijd op mijn product?
De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk vermeld. Houdt u er rekening mee, dat dit een verwachting is. Wij baseren de levertijd op informatie van de leverancier en doen ons uiterste best om zo snel mogelijk aan u te leveren.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Wellicht is uw orderbevestiging in de map spambox of ongewenste mail beland? Mocht u niets kunnen vinden, neemt u dan contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
Als u een e-mail heeft ontvangen, dat de bestelling naar u onderweg is, dan kunnen we het pakket niet meer tegenhouden. Zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kan deze nog gewijzigd of geannuleerd worden. Neemt u hiervoor contact met ons op via de chat. Is uw pakket al verzonden, dan adviseren wij u, de bestelling toch aan te nemen en via de website uw retour aan te vragen.
Waarom klopt de betaalstatus in Mijn Caraudio Gigant niet?
In sommige gevallen duurt het wat langer voordat onze betaalprovider de transactie doorgeeft aan de website. Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we u aan, even te wachten tot het uur voorbij is. Neemt u anders even contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kunt dan uw bestelling opnieuw plaatsen.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
In sommige gevallen duurt het wat langer voordat onze betaalprovider de transactie doorgeeft aan de website. Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we u aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Neemt u anders even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kunt dan uw bestelling opnieuw plaatsen. Check ook even uw spambox of ongewenste e-mail, soms komt uw orderbevestiging daar binnen.
Verzending
Al onze bestellingen verzenden wij via pakketpost met een track & trace-link, zodat wij een zo goed mogelijke service kunnen bieden!
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 5,95 voor bestellingen tot € 50. Bestellingen met een totaalwaarde hoger dan €50, worden gratis door ons verzonden.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Indien u op werkdagen voor 23:00 uur een voorraadartikel bestelt en afrekent, dan ontvangt u uw bestelling de volgende dag al in huis, via onze pakketdienst PostNL. Via de track & trace-link, kunt u uw bestelling volgen. Wij leveren maar liefst zes dagen per week, van maandag tot en met zaterdag. In een enkel geval is het mogelijk, dat de bezorging vertraagd kan raken, door omstandigheden aan de kant van de vervoerder.
Let op: Bestellingen vanaf zaterdag 00:00 uur tot zondag 21:00 uur, worden op maandag geleverd
Kan ik mijn artikel dezelfde dag nog ontvangen?
Kan ik mijn artikel dezelfde dag nog ontvangen? Afhalen is mogelijk te Gouda bij inbouwpartner Cartop Automotive. Na het plaatsen van de bestelling kun je contact opnemen met de inbouwpartner op 085-760 05 58. Openingstijden maandag t/m zaterdag 10.00 uur t/m 17.00 uur. Zondag kun je afhalen tussen 12.00 uur t/m 17.00 uur.
Let op: Afhalen is niet mogelijk wanneer de order niet volledig is betaald. Klarna betaalopties zijn uitgesloten van afhalen.
Let op: Deze service is enkel beschikbaar bij voorraadartikelen.
Kan ik mijn bestelling op afspraak laten leveren?
Ja, u kunt een tijdvak kiezen, zodat u zelf een bezorgmoment kunt bepalen dat u uitkomt.
Helaas is deze optie nog niet beschikbaar voor Belgische klanten.
Kan ik mijn bestelling ook 's avonds laten bezorgen?
Dat kan! Op maandag tot en met vrijdag kan uw bestelling ook ’s avonds worden bezorgd, mits deze bezorgd wordt door PostNL. In het bestelproces kunt u bij de bezorgopties aangeven dat u uw bestelling graag in de avond wilt ontvangen. Uw pakket wordt dan bezorgd tussen 18:00 en 22:00.
Helaas is deze optie nog niet beschikbaar voor Belgische klanten.
Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een PostNL punt?
Het is mogelijk, uw pakket af te halen bij één van de dichtstbijzijnde PostNL-ophaalpunten, mits u dit aangeeft in het bestelproces. Nadat u uw bestelling online heeft afgerekend, kunt u het product de eerstvolgende werkdag vanaf 15.00 uur ophalen. Uw bestelling ligt voor u klaar tot 14 dagen na de aangegeven ophaaldatum.
Helaas is deze optie nog niet beschikbaar voor Belgische klanten.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Als u niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan gaat het pakket direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. U heeft dan één week de tijd om het pakket op te halen. Daarna wordt het pakket naar ons teruggestuurd. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt.
Mijn zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces. Wat nu?
Als u van ons een track & trace-link hebt ontvangen, dan is uw bestelling overgedragen aan de bezorgdienst. Via deze track & trace-link kunt u volgen, wanneer uw pakket wordt bezorgd. Ziet u de melding 'Wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces' dan is de vervoerder nog bezig met de verwerking van uw pakket. We vragen u in dat geval om uw geduld.
Let op: In sommige gevallen worden de pakketten na middernacht gescand door de vervoerders. Hierdoor kan het voorkomen dat de zending nog niet in het sorteerproces zit volgens de track-and-trace.
Op de website staat: voor 23:00u besteld = morgen geleverd. Ik heb echter niets ontvangen. Hoe kan dit?
De belofte 'voor 23:00u besteld = morgen geleverd' geldt uitsluitend voor producten, die uit voorraad leverbaar zijn. De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk en in uw orderbevestiging vermeld. Als er in uw orderbevestiging geen levertijd vermeld staat, raden wij u aan de track & trace-link te volgen.
Let op: Bestellingen vanaf zaterdag 00:00 uur tot zondag 21:00 uur, worden op maandag geleverd
De track & trace staat op bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
Wij raden u aan, eerst na vraag te doen bij (in)directe buren. Hebben zij niets aangenomen, dan vragen we u even om uw geduld. Het komt soms namelijk voor dat een pakket, per abuis, als 'bezorgd' wordt weergegeven. Als het probleem na twee dagen niet is opgelost; wend u dan tot ons, zodat we het samen met de bezorgdienst kunnen oplossen.
Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
Dit kan verschillende redenen hebben.
- U heeft producten besteld, waar een levertijd op zit. De levertijd van uw bestelling kunt u vinden in uw orderbevestiging.
- Wij verzenden pas, als de gehele bestelling op voorraad is. Wellicht heeft u, naast voorradige producten, ook producten met levertijd besteld? Neemt u dan contact met ons op, indien u de voorradige artikelen alvast wenst te ontvangen.
- De bezorging heeft vertraging opgelopen. Wij vragen u de track & trace-link goed in de gaten te houden en contact op te nemen, indien het probleem na twee dagen niet is opgelost.
Kan ik een boodschap voor de bezorger achterlaten?
Wij werken voor de bezorging samen met externe bedrijven. Om die reden is het helaas niet mogelijk, een boodschap achter te laten of door te geven.
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Dat is geheel afhankelijk van de voorraadstatus van de door u bestelde producten. Zijn de producten voorradig en door u besteld en betaald, van maandag tot en met vrijdag vóór 23:00 uur, dan wordt uw pakket meestal de volgende werkdag (of zaterdag) door PostNL aangeboden.
Let op: Bestellingen vanaf zaterdag 00:00 uur tot zondag 21:00 uur, worden op maandag geleverd
Op welke feestdagen wordt niet bezorgd?
1 januari - Nieuwjaarsdag
22 april - Tweede paasdag
27 april - Koningsdag
30 mei - Hemelvaartsdag
10 juni - Tweede Pinksterdag
25 december - Eerste Kerstdag
26 december - Tweede Kerstdag