service – Caraudiogigant.nl

Bestellen, wijzigen en annuleren

Ik heb het product sneller nodig dan de aangegeven levertijd, is dit mogelijk?

De levertijd op de website is gebaseerd op informatie van de leverancier. Om die reden is eerder leveren helaas niet mogelijk.

Kan ik bestellen zonder BTW te hoeven betalen?

Als uw bedrijf buiten Nederland gevestigd is, maar wel binnen de Europese Unie (EU), dan kunnen wij u en uw bedrijf de mogelijkheid bieden, producten te bestellen zonder BTW te betalen. Dit houdt in dat uw bedrijf gebruik maakt van het intracommunautaire aanbod. Meer informatie hierover vindt u hier.

Zijn er kortingsmogelijkheden?

U kunt bij ons een vrijblijvende offerte aanvragen via deze pagina. Komt er niet uit? Vult u dan het contactformulier in met als onderwerp 'offerte'. Onze sales-afdeling helpt u dan graag verder!

Kan ik korting krijgen als ik een aantal exemplaren van hetzelfde product wil bestellen?

Bij een bestelling vanaf 5 (Navigatiesystemen) of 10 (accessoires) doen wij u graag een persoonlijk aanbod. Neemt u hiervoor contact op via het contactformulier en kies vervolgens voor 'offerte'. Onze sales-afdeling gaat dan direct voor u aan de slag!

Kunnen jullie adviseren over het installeren van een autoradio?

Komt u er niet uit met het installeren, dan is het uiteraard mogelijk dat wij je kunnen adviseren! Vult u het contactformulier zo volledig mogelijk in, met als onderwerp 'Installatiehulp'. Onze product-specialisten zullen uw vragen graag beantwoorden!

In mijn account staat dat mijn bestelling wordt verwerkt. Wat betekent dit?

Deze melding verschijnt als uw bestelling een levertijd heeft. Dat houdt in, dat de producten nog niet (geheel) op voorraad zijn. In uw orderbevestiging kunt u zien, wat de levertijd van uw bestelling is.

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?

Allereerst willen wij u vragen, de dozen van uw bestelling te openen en alles te controleren. Ontbreekt er iets? Bekijkt u dan uw mail met de verzendbevestiging. Wellicht was niet alles op voorraad en staat er nog een nazending voor u open? Het kan ook zijn, dat er meerdere pakketten zijn verstuurd, waarvan een deel nog onderweg is. Is dit echter ook dit niet het geval, neemt u dan even contact met ons op.

Wat is de levertijd op mijn product?

De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk vermeld. Houdt u er rekening mee, dat dit een verwachting is. Wij baseren de levertijd op informatie van de leverancier en doen ons uiterste best om zo snel mogelijk aan u te leveren.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Wellicht is uw orderbevestiging in de map spambox of ongewenste mail beland? Mocht u niets kunnen vinden, neemt u dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?

Als u een e-mail heeft ontvangen, dat de bestelling naar u onderweg is, dan kunnen we het pakket niet meer tegenhouden. Zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kan deze nog gewijzigd of geannuleerd worden. Neemt u hiervoor contact met ons op via de chat. Is uw pakket al verzonden, dan adviseren wij u, de bestelling toch aan te nemen en via de website uw retour aan te vragen.

Waarom klopt de betaalstatus in Mijn Caraudio Gigant niet?

In sommige gevallen duurt het wat langer voordat onze betaalprovider de transactie doorgeeft aan de website. Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we u aan, even te wachten tot het uur voorbij is. Neemt u anders even contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kunt dan uw bestelling opnieuw plaatsen.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

In sommige gevallen duurt het wat langer voordat onze betaalprovider de transactie doorgeeft aan de website. Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we u aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Neemt u anders even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kunt dan uw bestelling opnieuw plaatsen. Check ook even uw spambox of ongewenste e-mail, soms komt uw orderbevestiging daar binnen.

Verzending

Al onze bestellingen verzenden wij via pakketpost met een track & trace-link, zodat wij een zo goed mogelijke service kunnen bieden!

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 5,95 voor bestellingen tot € 50. Bestellingen met een totaalwaarde hoger dan €50, worden gratis door ons verzonden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien u op werkdagen voor 23:00 uur een voorraadartikel bestelt en afrekent, dan ontvangt u uw bestelling de volgende dag al in huis, via onze pakketdienst PostNL. Via de track & trace-link, kunt u uw bestelling volgen. Wij leveren maar liefst zes dagen per week, van maandag tot en met zaterdag. In een enkel geval is het mogelijk, dat de bezorging vertraagd kan raken, door omstandigheden aan de kant van de vervoerder.

Let op: Bestellingen vanaf zaterdag 00:00 uur tot zondag 21:00 uur, worden op maandag geleverd

Kan ik mijn artikel dezelfde dag nog ontvangen?

Kan ik mijn artikel dezelfde dag nog ontvangen? Afhalen is mogelijk te Gouda bij inbouwpartner Cartop Automotive. Na het plaatsen van de bestelling kun je contact opnemen met de inbouwpartner op 085-760 05 58. Openingstijden maandag t/m zaterdag 10.00 uur t/m 17.00 uur. Zondag kun je afhalen tussen 12.00 uur t/m 17.00 uur.

Let op: Afhalen is niet mogelijk wanneer de order niet volledig is betaald. Klarna betaalopties zijn uitgesloten van afhalen.

Let op: Deze service is enkel beschikbaar bij voorraadartikelen.

Kan ik mijn bestelling op afspraak laten leveren?

Ja, u kunt een tijdvak kiezen, zodat u zelf een bezorgmoment kunt bepalen dat u uitkomt.

Helaas is deze optie nog niet beschikbaar voor Belgische klanten.

Kan ik mijn bestelling ook 's avonds laten bezorgen?

Dat kan! Op maandag tot en met vrijdag kan uw bestelling ook ’s avonds worden bezorgd, mits deze bezorgd wordt door PostNL. In het bestelproces kunt u bij de bezorgopties aangeven dat u uw bestelling graag in de avond wilt ontvangen. Uw pakket wordt dan bezorgd tussen 18:00 en 22:00.

Helaas is deze optie nog niet beschikbaar voor Belgische klanten.

Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een PostNL punt?

Het is mogelijk, uw pakket af te halen bij één van de dichtstbijzijnde PostNL-ophaalpunten, mits u dit aangeeft in het bestelproces. Nadat u uw bestelling online heeft afgerekend, kunt u het product de eerstvolgende werkdag vanaf 15.00 uur ophalen. Uw bestelling ligt voor u klaar tot 14 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Helaas is deze optie nog niet beschikbaar voor Belgische klanten.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Als u niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan gaat het pakket direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. U heeft dan één week de tijd om het pakket op te halen. Daarna wordt het pakket naar ons teruggestuurd. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt.

Mijn zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces. Wat nu?

Als u van ons een track & trace-link hebt ontvangen, dan is uw bestelling overgedragen aan de bezorgdienst. Via deze track & trace-link kunt u volgen, wanneer uw pakket wordt bezorgd. Ziet u de melding 'Wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces' dan is de vervoerder nog bezig met de verwerking van uw pakket. We vragen u in dat geval om uw geduld.

Let op: In sommige gevallen worden de pakketten na middernacht gescand door de vervoerders. Hierdoor kan het voorkomen dat de zending nog niet in het sorteerproces zit volgens de track-and-trace.

Op de website staat: voor 23:00u besteld = morgen geleverd. Ik heb echter niets ontvangen. Hoe kan dit?

De belofte 'voor 23:00u besteld = morgen geleverd' geldt uitsluitend voor producten, die uit voorraad leverbaar zijn. De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk en in uw orderbevestiging vermeld. Als er in uw orderbevestiging geen levertijd vermeld staat, raden wij u aan de track & trace-link te volgen.

Let op: Bestellingen vanaf zaterdag 00:00 uur tot zondag 21:00 uur, worden op maandag geleverd

De track & trace staat op bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Wij raden u aan, eerst na vraag te doen bij (in)directe buren. Hebben zij niets aangenomen, dan vragen we u even om uw geduld. Het komt soms namelijk voor dat een pakket, per abuis, als 'bezorgd' wordt weergegeven. Als het probleem na twee dagen niet is opgelost; wend u dan tot ons, zodat we het samen met de bezorgdienst kunnen oplossen.

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

Dit kan verschillende redenen hebben.

- U heeft producten besteld, waar een levertijd op zit. De levertijd van uw bestelling kunt u vinden in uw orderbevestiging.

- Wij verzenden pas, als de gehele bestelling op voorraad is. Wellicht heeft u, naast voorradige producten, ook producten met levertijd besteld? Neemt u dan contact met ons op, indien u de voorradige artikelen alvast wenst te ontvangen.

- De bezorging heeft vertraging opgelopen. Wij vragen u de track & trace-link goed in de gaten te houden en contact op te nemen, indien het probleem na twee dagen niet is opgelost.

Kan ik een boodschap voor de bezorger achterlaten?

Wij werken voor de bezorging samen met externe bedrijven. Om die reden is het helaas niet mogelijk, een boodschap achter te laten of door te geven.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Dat is geheel afhankelijk van de voorraadstatus van de door u bestelde producten. Zijn de producten voorradig en door u besteld en betaald, van maandag tot en met vrijdag vóór 23:00 uur, dan wordt uw pakket meestal de volgende werkdag (of zaterdag) door PostNL aangeboden.

Let op: Bestellingen vanaf zaterdag 00:00 uur tot zondag 21:00 uur, worden op maandag geleverd

Op welke feestdagen wordt niet bezorgd?

1 januari - Nieuwjaarsdag

22 april - Tweede paasdag

27 april - Koningsdag

30 mei - Hemelvaartsdag

10 juni - Tweede Pinksterdag

25 december - Eerste Kerstdag

26 december - Tweede Kerstdag

Kan ik van een product een aantal onderdelen achterhouden en de rest retourneren?

Dit gaat helaas niet. Een product dient in originele staat en inclusief alle toebehoren te worden geretourneerd.

Er is een defect product geleverd, hoe wordt dit opgelost?

We raden u aan, eerst de handleiding (online) te bekijken. Misschien kunt u het probleem zelf oplossen. Lukt het u niet het product werkend te krijgen? Neemt u dan contact op met service@caraudiogigant.nl, wij nemen binnen één werkdag contact met u op. Vaak kunnen wij u op afstand een oplossing bieden.

Bent u er zeker van, dat het artikel defect is, meld uw artikel in dat geval aan als retour.

Er is een verkeerd product geleverd, hoe wordt dit opgelost?

Ook wij maken af en toe een foutje, onze excuses daarvoor! Meld uw retour aan via het retourformulier en volg de verdere stappen. Wij streven ernaar, het juiste product dezelfde dag nog naar u te verzenden, mits deze op voorraad is natuurlijk.

Kan ik een product omruilen?

Ruilen is bij ons helaas niet mogelijk. U kunt uw retour aanvragen via het online retourformulier en het product daarna aan ons retourneren. U kunt vervolgens zelf het juiste product bestellen.

Binnen welke termijn moet ik retourneren?

U kunt u bij ons binnen een termijn tot 14 dagen beroepen op uw herroepingsrecht. Dit geldt voor zowel consumenten als bedrijven. Let op: de producten dienen ongebruikt te zijn.

De eventuele verzendkosten, die u betaald heeft bij het plaatsen van uw bestelling, worden door ons vergoed. De verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling komen echter voor uw rekening.

Kan ik mijn aankoop kosteloos retourneren?

De verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling komen voor uw rekening.

Kan ik mijn retour of reparatie langsbrengen?

Helaas is het niet mogelijk je artikel fysiek af te geven. We verzoeken je gebruik te maken van een verzendservice met track & trace zodat je altijd kunt nagaan waar je pakket is.

Hoe meld ik online mijn retour aan?

Je kunt je retour aanmelden via www.retourneren.nl/caraudiogigant

Wat is het retouradres?

Wij maken gebruik van diverse opslag- en retourlocaties. Nadat u een retourmelding hebt gedaan, ontvangt u alle benodigde informatie voor het retourneren van uw artikel(en).

Hoe verzend ik mijn retour terug?

Indien u een artikel aan ons retourneert, zorgt u er dan voor dat het artikel goed is ingepakt. Gebruik de productverpakking niet als verzendverpakking. Plak geen stickers of plakband op deze verpakking. Gebruik altijd een doos om uw artikel in te retourneren.

Ik heb een klacht over mijn product, wat moet ik doen?

Ons doel is om klanten blij te maken, wij helpen u graag uw klacht op te lossen. U kunt bij een klacht het beste even contact opnemen met onze klantenservice, via e-mail: klantenservice@caraudiogigant.nl.

Bij klachten over producten zullen we u vragen om een foto of video te sturen van het artikel, zodat we dit kunnen beoordelen. Neemt u ook daarvoor eerst even contact op met onze klantenservice.

Hoe retourneer ik mijn artikel?

Wil je iets retourneren? Volg dan de volgende stappen:

1. Je kunt je retour aanmelden via www.retourneren.nl/caraudiogigant

2. Vul het e-mailadres in dat je gebruikt hebt om je bestelling te plaatsen en het ordernummer van je bestelling

3. Klik op ‘Verder’ en selecteer de artikelen uit je bestelling die je retour wilt sturen en klik op ‘Deze bestelling retourneren’

4. Vul de reden van de retour in

5. Kies een servicepunt waar je de retourzending gaat afleveren

6. Download de retourformulieren (adreslabel retourzending en de retour pakbon)

7. Verstuur het pakket binnen 14 dagen na aanmelding van de retour naar ons. Vergeet niet de retour pakbon bij je pakket te voegen. Deze is nodig voor een correcte afhandeling van je retourzending.

8. Wanneer de retourzending door ons is ontvangen verwerken wij deze binnen 10 werkdagen, en storten het binnen 1-3 werkdagen na verwerking op je rekening. Je krijgt een email van ons waarin het terug te storten bedrag vermeld staat.

Wat krijg je teruggestort?

Na verwerking en goedkeuring van de retouren krijg je het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (tenzij je gratis verzending hebt gehad door de hoogte van het orderbedrag) terug (alleen als je alle bestelde artikelen retourneert).

Kan ik kiezen voor achteraf betalen?

Ja, bij ons heb je mogelijkheid om gebruik te maken van de achteraf betalen methode van Klarna. Je kunt deze optie aanvinken tijdens het afrekenen.

Wat is het rekeningnummer van Caraudio Gigant?

Ons rekeningnummer is NL53 INGB 0006 7503 63. Vermeld bij het betalen altijd uw naam en het ordernummer.

Heeft Caraudio Gigant een veilige betaalomgeving?

Jazeker. Zodra u begint met afrekenen komt u terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in uw browser.

Biedt Caraudio Gigant achteraf betalen aan?

Jazeker. Tijdens het afronden van uw bestelling, kunt u kiezen voor de Afterpay betaalmethode.

Zodra de bestelling geleverd is, ontvangt u een betaaloverzicht in uw app of per e-mail van Afterpay. Deze kunt u direct betalen via de app, of via de betaalknop in de e-mail van Afterpay, binnen 14 dagen voldoen.

Op welke manieren kan ik betalen?

Op de website kunt u naast iDEAL betalen met AfterPay, PayPal en met uw Creditcard (MasterCard en VISA). Specifieke uitleg per betaalmethode vindt u op de pagina betaalmethoden. Uw creditcard wordt bijvoorbeeld na aankoop meteen belast, terwijl u met AfterPay achteraf kunt betalen.

Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?

Nadat uw bestelling is verzonden wordt de factuur in uw account geplaatst.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Nadat uw bestelling is verzonden kunt u de factuur in uw account vinden.

Waar kan ik terecht als ik vragen heb over mijn factuur?

Indien u vragen heeft over de factuur, neemt dan contact op met onze klantenservice, via het e-mailadres administratie@caraudiogigant.nl.

Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?

Alle creditcard betalingen gaan bij ons door een betalingscontrole. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met u delen.

Waarom wordt mijn betaling met creditcard gecontroleerd?

We controleren creditcardbetalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk, dat onze klanten tegen fraudeurs worden beschermd.

Wat als ik dubbel betaald heb?

Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van uw rekening, maar heeft u maar één order geplaatst? Neemt u dan contact met ons op, zodat wij de dubbele betalingen kunnen terugstorten.

Wanneer wordt mijn betaling geïncasseerd?

Ingeval van iDeal betaling wordt het bedrag direct geïncasseerd.

Ingeval van betaling met Visa creditcard of Mastercard creditcard wordt de betaling uitgevoerd zodra de creditcardbetaling is geautoriseerd. Dit is vrijwel direct nadat u uw gegevens heeft doorgegeven.

Wanneer u Afterpay als betaalmethode heeft gekozen, betaalt u achteraf, nadat u de bestelling veilig ontvangen heeft. Dan weet u zeker of het product bevalt en betaalt u uitsluitend voor wat u wilt houden. Zodra de bestelling geleverd is, ontvangt u een betaaloverzicht in uw app of per e-mail van Afterpay. Deze kunt u direct betalen via de app, of via de betaalknop in de e-mail van Afterpay, binnen 14 dagen voldoen.

Hoe lang duurt het afhandelen van de garantie?

Zodra we uw product hebben ontvangen ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging. De reparatie kan tot vijf weken duren. Uiteraard doen we ons best, uw product zo snel mogelijk weer aan u te retourneren.

Wat is mijn garantiebewijs?

De factuur is uw garantiebewijs, deze heeft u via e-mail van ons ontvangen. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum. Kunt u de factuur niet vinden? Neemt u dan contact met ons op, wij helpen u graag.

Hoeveel garantie zit er op mijn product?

De garantie varieert per product van 1 tot 2 jaar. Die krijgt u van ons. U hoeft zich dus niet extra te registreren bij de fabrikant. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum. De factuur is tevens uw garantiebewijs.

Hoe kan ik een beroep doen op de garantie?

Via ons garantieformulier dient u uw aanvraag in. We nemen hierna binnen 1 werkdag contact met u op omtrent de afhandeling van uw garantieaanvraag.

Heeft jullie een reparatiedienst?

Jazeker! Is uw artikel kapot en wilt u dat wij het voor u repareren? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij bekijken het artikel voor u en informeren u over de bijkomende kosten. Na uw akkoord bestellen we de onderdelen en verwachten we uw artikel binnen 2 weken gereed te hebben. Zodra uw artikel gerepareerd is, ontvangt u van ons bericht en sturen we het artikel naar u toe.

Passen Alloygators op alle wielen en velgen?

AlloyGators zijn compatibel met wielen van 12 tot 19 inch. Wil je weten of de Alloygators passen, dan kun je dit eenvoudig controleren met de bijgeleverde meetstrip.

We adviseren AlloyGators niet te gebruiken op diamantgeslepen of machinaal gepolijste velgen vanwege het risico op vochtcorrosie. Het product is ook niet bedoeld voor auto’s die (met lading) meer dan 2500 kg wegen.

Hoe installeer ik de Alloygators?

Je hebt twee opties voor het monteren van de Alloygator velgbescherming:

Doe-het-zelf: Iedere Alloygator set bevat een gedetailleerde installatiehandleiding. Voor extra duidelijkheid is er ook een instructievideo beschikbaar, die je hier kunt vinden. Succes met de installatie!

Laten monteren door Cartop: Vertrouw de installatie toe aan de specialisten van Cartop. Maak eenvoudig een afspraak via telefoonnummer 085 760 0058.

Is de Alloygator makkelijk te installeren?

Ja, de Alloygator is eenvoudig zelf te installeren. Het wordt geleverd met alle benodigde bevestigingsmaterialen en een duidelijke handleiding. Je hebt geen technische kennis of speciaal gereedschap nodig.

Wat is de grootte van de Alloygator en op welke velgen past deze?

De Alloygator is verkrijgbaar in 2 formaten. De INTER is geschikt voor velgen t/m 19 INCH. De EXCLUSIVE versie is geschikt voor velgen t/m 24 INCH.

Hoe werkt de Alloygator?

De Alloygator is een flexibele strip van duurzaam kunststof die rond de velgrand van je wiel wordt geplaatst. Het beschermt je velgen tegen krassen en beschadigingen die veroorzaakt kunnen worden door stoepranden, putdeksels en andere obstakels.

Ik heb de stoeprand geraakt, wat nu?

Je kunt een speciaal Alloygator schrapertje aanschaffen. Hiermee kun je kleine schades aan de Alloygator herstellen. Dit doe je door het beschadigde deel van de Alloygator te schrapen.

Moeten de banden opnieuw worden gebalanceerd na montage van Alloygators?

Nee, de balans van het wiel wordt niet beïnvloed door de Alloygator velgbescherming.

Wat is het merk van de Alloygator?

Het merk van de Alloygator is ook Alloygator. Ze zijn gespecialiseerd in het ontwerpen en produceren van kwalitatieve velgrandbeschermers.

Kan de Alloygator worden verwijderd?

Ja, de Alloygator kan op elk gewenst moment worden verwijderd. Het laat geen sporen achter op je velgen en kan eventueel opnieuw worden geïnstalleerd op een ander voertuig.

Moet ik de Alloygators verwijderen bij het wisselen of vervangen van banden?

Over het algemeen hoeven ze niet te worden verwijderd. Wil je ze toch eraf halen, dan kun je ze altijd opnieuw monteren. Bij het vervangen van een band, moet de Alloygator uiteraard wel worden verwijderd en opnieuw gemonteerd worden.

Hoe verwijder ik de Alloygators?

Krik de auto omhoog en laat de lucht uit de band. Het verbindingsclipje van de Alloygator is eenvoudig los te maken. Na het verwijderen kunnen de Alloygators opnieuw worden gebruikt.

Waarvan is de Alloygator gemaakt?

De Alloygator is gemaakt van nylon: een flexibel, maar sterk materiaal om je velgen te beschermen tegen stoepranden.

Beïnvloeden Alloygators de bandenspanning?

Het is mogelijk dat in incidentele gevallen na montage enige drukverlies opgemerkt wordt, vooral bij oudere banden. Controleer de bandenspanning na montage en ook in de dagen daaropvolgend regelmatig.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.